نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3804
-
الف
+

استندآپ کمیدین افغانستانی نفر اول جشنواره ستاره‌های صحنه ایران شد

«علیرضا محمدی» استندآپ کمیدین افغانستانی، نفر اول رقابت‌های استندآپ کمیدی در ایران شد.

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا محمدی» استندآپ کمیدین افغانستانی مهاجر در ایران، در چهارمین جشنواره بین المللی ستاره‌های صحنه ایران در بخش استندآپ کمیدی، مقام نخست را کسب نمود.

چهارمین جشنواره بین المللی ستاره‌های صحنه در ایران، در چهار بخش مجریان صحنه، استند آپ کمیدی، نمایش میان پرده کودک و نمایش میان پرده کمیدی، طی روزهای ۲۹ دلو(بهمن) الی اول حوت(اسفند) ۱۳۹۹ با حضور هنرمندان ۲۸ ولایت(استان) ایران و ۱۶ کشور جهان در شهر کرمان برگزار شد.

در این رقابت‌ها «علیرضا محمدی» مهاجر افغانستانی توانست از میان ۱۵ فینالیست اشتراک‌کننده در بخش استندآپ کمیدی مقام نخست را از آن خود کند.

این نخستین بار است که یک افغانستانی در این جشنواره مقام نخست را کسب می‌کند.

همچنان «علیرضا محمدی» تاکنون توانسته رتبه نخست بخش استندآپ کمیدی در اولین مسابقه روز جهانی صدا و رتبه سوم مسابقه سخنرانی را در سال 1398 دریافت کند.

گفتنی است «علیرضا محمدی» در چند برنامه «پنجره آی فیلم» حضور داشته و اجراهای مختلفی را در مناسبت های گوناگون برای مخاطبان شبکه آی فیلم2 اجرا نموده است.

علیرضا محمدی زاده حوت(اسفند) سال 1375 خورشیدی در تهران و دانشجوی رشته مدیریت تجارتی می باشد.

این جوان مهاجر افغانستانی علاوه بر مصروفیت به عنوان حسابدار در یک شرکت ، فعالیت خود را در زمینه فن بیان و سخنوری از زمستان 1396 خورشیدی آغاز کرده است.

وی از اوایل سال 1397 خورشیدی به حرفه استندآپ کمیدی علاقمند شد و آموزش خود را در این زمینه به طور مسلکی آغاز نمود. او هم اکنون کورس های پیشرفته و تخصصی را زیر نظر اساتید نامدار استند آپ کمیدی ایران طی می کند.

بیشتر بخوانید:

استندآپ کمیدی جوان افغانستانی در برنامه «پنجره آی فیلم» شبکه آی فیلم۲ + ویدیو

اجرای استندآپ کمیدی جوان افغانستانی در ویژه برنامه شب چله آی فیلم۲+ویدیو

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر